15. makijaż codzienny

18:25

Hej, przepraszam, że tak długo nie pisałam ale jestem w totalnym rowie ze szkołą i ze swoim życiem prywatnym haha, nie mam na nic czasu a na zdjęcia makijaży tym bardziej.
Ale wracam! W weekend wreszcie się coś tu pojawi.
Mimo wszystko jest dobrze.
Robię mnóstwo nowych prac, z których jestem zadowolona. A jedną z największych motywacji spotkałam się dziś rano...

Tymczasem mój makijaż, w którym ludzie zazwyczaj mnie widują.

podkład illuminating, puder rimmel, eyeliner catrice, tusz do rzęs [niestety] miss sporty, korektor pod oczy nyx

You Might Also Like

6 komentarze

  1. No to nie mogę się doczekać weekendu :D Piękna jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :)masz cudne oczy i taką urodę modelki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny makijaż, sama maluje się podobnie

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż :)!masz nietypową urodę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż, masz śliczną buźkę, te piegi tylko uroku dodaja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga i zapraszam ponownie! :)