38. kreska na sesje zdjęciową

11:08

Hej, jestem ostatnio strasznie zapracowana więc posty są tutaj rzadziej... Trzy sesje wczoraj a jeszcze dzisiaj mam jedną, większy projekt. Lubię to.
Ale moją pracę możecie oglądać na mym fp www.facebook.com/kersphoto :)
Dzisiaj kreska, która jest idealna na sesje.



Mam opadającą powiekę, więc troszkę widać pewną wadę tego makijażu ale tak naprawdę jest IDEALNY do jakiejś sesji zdjęciowej. Jak zwykle największy problem sprawiły mi "dzióbki" po wewnętrznej stronie oka... Ale nie wyszło źle. Na tych zdjęciach już mam mocno wykonturowaną twarz ale mimo wszystko - widzicie jak się zmieniło?:)
Użyłam do tego eyelinera Catrice w słoiczku.

You Might Also Like

8 komentarze

  1. jaka dokładność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym mieć taką opadającą powiekę :)) ehh

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten makijaż jest super :) Bardzo mi się podoba, zupełnie, jak twoje zdjęcia. Twoje prace, są dla mnie inspiracją :P Naprawdę, uwielbiam twoją twórczość i polecam wszystkim dookoła ^^ Tylko tak dalej Ker <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny blog ;) obserwuje
    zapraszam do mnie - ŚPIEWAM
    http://www.alexwberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 zdjęcie jest tak hipnotyzujące, że nie mogę się na nie napatrzeć

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga i zapraszam ponownie! :)