44. HALLOWEEN. dużo zdjęć

13:26

Od ostatniej notki minęło trochę czasu, bo została napisana 3 października :(.
Przepraszam, mam nadzieję, że wreszcie znajdę czas na regularne dodawanie notek razem z tutorialami. Marzy mi się taki pięknyyy blog ale jak widać na razie jest w rozsypce. Planuję zrobić nowy szablon, bardziej minimalistyczny bo nie lubię przepychu. Jeszcze się zobaczy!

Chciałam uczynić październik miesiącem, w którym na blogu znajdziecie same 'straszne rzeczy'. Niestety nie udało mi się - brak czasu. Mam do przerobienia jeszcze 3 sesje a nawet nie mam siły ich tknąć... Mimo wszystko, przez kilka ostatnich dni trochę pracowałam i robiłam świeże charakteryzacje!
Dlatego dziś zaprezentuję Wam zbiór moich starych i nowych rzeczy na Halloween - kto wie, może ktoś skorzysta? :) Będę starała się też opisać, jak niektóre rzeczy zrobić.
Aha, szczerze to mało interesują mnie komentarze o treści "TO NIE ŚWIĘTO, ZABOBONY, SZATANY!" ;).

Zapraszam do oglądania!


 Nie ma to jak cudowny makijaż po kąpieli! Do jego wykonania użyłam papieru toaletowego i zwykłego kleju oraz standardowo czarnej i czerwonej szminki.



 Czaszka nr 1. na moim facecie! Ta wersja jest troszkę inna od tej na blogu.

Papier, klej i szminki po raz kolejny ;) wystarczy tylko chcieć.


Wampir robiony ostatnio. Chciałam całkiem zakryć brwi i narysować nowe ale mi się nie udało haha! Konturowanie szarym cieniem, ciemnofioletowa szminka i czerwienie na oczach. Makijaż robiłam w nocy więc kolory nie są zadowalające.




Tutorial: http://makeupbyker.blogspot.com/2013/06/19-tutorial-skull-make-up.html :)

Coś zwykłego, uważam, że to najgorsze zdjęcie z tej serii a zdobyło DD na dA oraz ktoś to sobie wytatuował... dziwnie mi.

Bardzo stare, ale to tak na wszelki wypadek jakby ktoś chciał coś lajtowego :D.

Kolejna czaszka... jeszcze w ciemnych włosach!




 Freddy Krueger się cieszy ;) robione chyba we wtorek, oczywiście wieczorem więc światło znowu nie dopisało.


Najświeższa i ukochana - wykorzystane nowe soczewki i tak dalej :)

Soczewki i makijaż pandy też są ok!



Oczywiście tutorial stąd - http://makeupbyker.blogspot.com/2013/08/35-sfx-rana-od-ciec-na-buzi.html#comments !

Mam nadzieję, że pomogłam chociaż trochę! Miało być tego dużo więcej ale tak jak napisałam wyżej - w ogóle nie miałam czasu... Tymczasem jestem zadowolona z notki bo wiem, że chociaż garstka może się przydać!
PROSZĘ NIE KOPIOWAĆ ZDJĘĆ BEZ MOJEJ ZGODY.

Resztę dupereli można obejrzeć na moim fp - www.facebook.com/kersphoto

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Wszystko wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre charakteryzacje są tak rzeczywiste, że aż zabrakło mi słów (szczególnie pierwsze i ostatnie 3 zdjęcia)
    Makijaż wampira robiony ostatnio - bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja niektóre są naprawdę ohydne ;) oczywiście to komplement;) Zdolniacha z Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Niezłe :D zdolna Tyyy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prace zajebiste ;) moje klimaty :) :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga i zapraszam ponownie! :)