46. elegancki makijaż z ciemnymi ustami

18:48

Witajcie! Tak jak zapowiadałam, zrobiłam nowy szablon na bloga!
Wyszło nawet tak jak chciałam więc na razie nie będę nic zmieniać... zapewne szybko mi się nie znudzi!
Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale w ogóle nie działa mi okienko obserwatorów...
Myślałam, że to jakiś nowy wymysł Google, ale nawet okienko z "google+" nie działa...
Jestem jedyna? :(
Na dziś przygotowałam makijaż dosyć elegancki, standardowa kreska oraz ciemne usta.



Czy ktoś może polecić mi dobrą szminkę w odcieniach śliwki? To już moja 3cia (ta powyżej - essence)
i z żadnej nie jestem zadowolona... Są jakieś dziwnie tłuste i mało napigmentowane a ja uwielbiam ciemne szminki! Potrzebuję jakiejś, poradźcie mi coś! Co do samego makijażu, może być to wersja świąteczna. :)
Do następnego! 

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Jeśli szminka to Sleek ♥ Długo się trzyma i ma piękny kolor. Nie jestem w stanie tylko polecić konkretnego numerka, bo z mojej cała etykietka się zdarła :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Cream Lip Stain z Sephory - kosztuje 45 złotych, ale naprawdę warto! Jeśli będziesz przechodziła kiedyś koło Sephory, sprawdź koniecznie! :)
    PS Wspominałaś coś o nowym sprzęcie - jakim aparatem teraz robisz zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc sprawdzę :D
      aparatu nie zmieniałam, ale doszły do mnie duperelki typu lampa pierścieniowa i tak dalej :) na blogu cały czas canon 60d, ale służy mi on zawodowo ;)

      Usuń
  3. jak nie sprawdzałaś jeszcze to ja kupowałam ciemne szminki w oriflame (najczęsciej http://pl.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=15040) i były mega trwałe i dawały kolory takie jak widziało się w katalogach co jest rzadkością

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ślicznie, czuję się zainspirowana, choć ciemnej szminki nie posiadam (jeszcze;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! ja sama teraz będę polowac na jakieś dobre...

      Usuń
  5. niesamowity :)) ciekawe czy mi by pasował

    OdpowiedzUsuń
  6. Serum Bioliq i Regenerum kosztują ok. 15 zł. Świetne zmiany wyglądu!

    OdpowiedzUsuń
  7. no może źle myślę, ale ten make up jest podobny do Lorde ; ) ona też chyba lubi takie śliwkowe odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Avon ma dobre szminki w tym odcieniu - i nawet są szminki z 'matowym' efektem :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga i zapraszam ponownie! :)