56. ZOMBIE WALK - Inspirations

17:25

Jestem zła i niedobra. Obiecywałam systematyczność ale wyszło jak wyszło.
Trudno, wracam do prowadzenia bloga.
W związku z tym, że 28 czerwca odbędzie się ZOMBIE WALK w Warszawie, pragnę przedstawić Wam zbiór inspiracji (chyba zdążyliście zauważyć, że jestem fanką charakteryzacji :)). 
Obiecuję sobie od 2-3 lat, że na niego pójdę ale... teraz zrobię to na pewno!
Od razu zaznaczam - rozumiem, że chodzi tu jedynie o zabawę ale podarte ciuchy umazane keczupem nie robią żadnego wrażenia... dlatego zamieszczę tu najlepsze według mnie pomysły! 

*wszystkie zdjęcia wyszukałam przez google

1.  To jest to!
2. 
3.
4. 
5.
6. 
7. 
8.
9. 
10. Pielęgniareczka z Silent Hill






You Might Also Like

7 komentarze

  1. OMG! Podziwiam artystę, który potrafi zrobić takie zapierające dech w piersiach charakteryzacje! Wyglądają tak realistycznie, że umarłabym ze strachu widząc kogoś takiego po zmroku! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. wow <3 uwielbiam :D Choć przyznam - niektóre zdjęcia szczerze mnie przeraziły, bardzo realistyczne ;)))) Fajnie, że wróciłaś, brakowało Cię tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. łoo, ale wypas :) uwielbiam takie krwawe charakteryzacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aż się niedobrze robi :D wspaniała robota!

    OdpowiedzUsuń
  5. jej, aż mi się taka sesja zamarzyła :)

    z tak kapitalną charakteryzacją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze, wygląda to okropnie, ale też rewelacyjnie wykonane!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga i zapraszam ponownie! :)