12.

14:19

Hej, dziś coś prostego i szybkiego!
Troszkę z pazurem, wersja bez roztarcia pod linią wodną z pewnością nadawałaby się na dzień.

Troszkę kolory się pozmieniały ale no cóż... Poza tym może się wydawać, że linia na dole jest bardzo gruba ale w rzeczywistości jest bardzo ok :D
1. Kładziemy perłowy cień na ruchomą powiekę
2. Robimy łuk z brązowego cienia
3. Kreska eyelinerem + obrysowanie linii wodnej czarną kredką
4. Cieniujemy partię pod linią wodną w taki sposób jak na zdjęciu 

Po raz kolejny nie mam zdjęcia w tym makijażu, ale kiedyś się to naprawi.

You Might Also Like

6 komentarze

  1. lubię takie drapieżne makijaże ;) super!

    OdpowiedzUsuń
  2. ;p Nie lubię aż takich czarnych kresek na dolnej powiece ale przyznam że fajnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie zbyt odważna kreska na dole, ale to moje zdanie, bo po prostu do mnie takowa nie pasuje ;) Jeśli mogłabym prosić to kiedyś chętnie bym zobaczyła makijaż smoke eye w Twoim wykonaniu ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga i zapraszam ponownie! :)