4. kolorowo

16:27

Hej!
Niestety nie mam zdjęcia siebie w tym makijażu, ale mam anginę i czasami lepiej nie robić sobie zdjęć...
Nareszcie zamówiłam to co jest mi naprawdę potrzebne. Brakuje mi tylko jakiejś fajnej paletki.
x sleek acid 570
x tusz maybelline
x niebieska kredka venita



1. Nakładamy żółty cień na powiekę a następnie łączymy go z zielonym.
2. Tutaj troszkę za bardzo pojechałam ze zdjęciami... nad wycieniowaną warstwą kładziemy pomarańczowy cień, lekko nad załamanie powieki. Następnie znów wybieramy zielony cień i robimy tzw. łuk.
3. W tym samym miejscu kładziemy małą ilość niebieskiego cienia, który lekko przyciemni nasz kolor.
4. Następnie malujemy niebieską kredką linię wodną.
5. Tuszujemy rzęsy i gotowe :)

Makijaż dosyć odważny bo bardzo kolorowy, ale chciałam zrobić coś, co będzie odwracało uwagę od tej nieszczęsnej pogody...
Swoją drogą, jakie makijaże byście chcieli? :)

You Might Also Like

4 komentarze

  1. o wow ale szał kolorów! świetnie ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż bardzo mi się podoba ;p Na pewno będę tu regularnie wpadać i oglądać te twoje cuda. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie kolorowe, wyraziste makijaże! :) i ta..moja upragniona paletka! achh.. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga i zapraszam ponownie! :)