68. Glitter!

17:50

O nie... znów Was zaniedbałam. Mam teraz troszkę na głowie... matura i te sprawy. W dodatku ciągle chorowałam i nie mogłam się spiąć, zrobić zdjęć i napisać notki. Dlatego przybywam z recenzją soczewek i brokatu! Zdjęcia są chyba z lutego kiedy jeszcze chodziłam zasmarkana... :D

Kod do Born Pretty Store (-10%): SYMH10 


Cały look! Soczewki z Geocolouredlenses.com oraz brokatowy eyeliner z Bornprettystore.com !



http://www.bornprettystore.com/eyeliner-shimmer-enchanting-eyeliner-makeup-colors-p-15417.html

Patrząc na sample, które wykonałam na ręce nie byłam zbyt zadowolona z efektu, jaki daje ten eyeliner. Wydawało mi się, że brokatu jest mało i skupia się on tylko na samym początku. Jednak po aplikacji go na powieki byłam po prostu zaszokowana! Produkt doskonale się rozprowadza się na powiece i pozostawia praktycznie idealną kreskę - wielki plus!!! I kosztuje tylko 3.07$ <3 


http://www.geocolouredlenses.com/Geo-Eyescream-Chocomousse


Nie mam super jasnych niebieskich oczu (moje marzenie, buuu) i chciałam spróbować delikatnych, brązowych soczewek. Wybór padł na Chocomousse i powiem Wam, że jestem zadowolona z efektu. Soczewki nie pokrywają idealnie mojego naturalnego koloru i dzięki temu mam świetny efekt ombre. A dzięki tym soczewkom wiem, że dobrze mi jedynie w jasnych oczach :D. Są bardzo miękkie i wygodne. Na początku aż miałam problem z ich włożeniem ;).
Jak widzicie - brokatu użyłam na górnej i dolnej powiece - efekt cudowny. A przynajmniej mi się niesamowicie podoba. Najlepsze jest to, że to tylko JEDNO pociągnięcie eyelinerem! Całkowicie inaczej niż prezentuje się to na ręce. 

I don't have super bright eyes and I wanted to try brown lenses. As you can see - those lenses are great. They're so soft and very comfortable. Brown-blue ombre sounds okay... ;). 
One layer of eyeliner is also great. Love it so much. I didn't expect that one layer of this will be so amazing!


What can I say about that? Brown eyes, gold eyeliner and violet eye shadow rocks!


A tutaj widzicie mnie z moimi ukochanymi, naturalnymi doczepami <3 nie wiem kiedy moje włosy znowu będą takiej długości - ciągłe farbowanie na najjaśniejsze blondy je wykańcza. W przyszłym tygodniu idę do fryzjera żeby podciął mi te okropne końce i zobaczymy co to będzie... Niestety pożegnam się też z moim ukochanym, platynowym blondem :(. Nudzi mnie to, że od 2 lat mam praktycznie tę samą długość włosów bo ciągłe podcinanie i niszczenie zarazem sprawiają mi ból haha. Muszę wrócić do naturalnego koloru włosów (taki mysi popiel)... ale wiecie co? 
Tak bardzo nie mogę powstrzymać się przed zmienianiem koloru włosów co najmniej raz w miesiącu, że... jestem ruda! Ale tylko chwilowo :D.

Brązowe soczewki wybrałam głównie dlatego, ze chcę zrobić kilka makijaży typowo dla brązowych oczu, natomiast złoty eyeliner dlatego... że kocham złoto :D!

Co do makijażu: użyłam standardowo podkładu i pudru Rimmel Stay Matte, paletki Make up Revolution What you waiting for oraz tuszu 2000 calories. 

I'm going to do a make up for brown eyes and I choose gold eyeliner because I love GOLD! :3

You Might Also Like

0 komentarze

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga i zapraszam ponownie! :)