69. teledysk PEŁNIA

14:57



Nie skomentuję tego, że znowu nie pisałam kawał czasu... No ale trochę musiałam w życiu pozmieniać żeby w końcu się ogarnąć ;). Podczas mojej nieobecności niesamowicie się rozwinęłam. Wiem, że zaniedbałam bloga, ale nie zaniedbałam siebie - non stop chodzę na sesję i makijaże, czego nie robiłam wcześniej bo nie miałam ani czasu, ani chęci. Po prostu... bardzo odżyłam.

Przechodząc do sedna - pewnego dnia dostałam meila "Donatan - teledysk" i byłam w niezłym szoku. Okazało się, że zaproponowano mi charakteryzację w PEŁNI :). Jest to moje pierwsze tak wielkie zlecenie! Z czego cieszę się najbardziej. 




A na dziś... przygotowałam Wam tutorial mojego ukochanego pana z kaftanem! <3 
Zapraszam do subskrybowania :)


You Might Also Like

4 komentarze

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga i zapraszam ponownie! :)