70. Nanshy

23:25

A mnie wywiało z bloga po raz kolejny... Przepraszam!
Mam nadzieję, że stali obserwatorzy bloga śledzą mnie również na moim facebooku, bo właśnie tam dodaję wszystkie swoje nowości.
Od ostatniej notki znów sporo się zmieniło - weszłam w SFX na dobre i tak już zostanie. Niedługo spełni się moje marzenie... współpraca z pewnym zespołem. Ale oprócz tego ciągle jeżdżę na teledyski, sesje i tak dalej! Jeszcze troszkę i podam Wam więcej szczegółów!

Przechodząc do rzeczy... dzisiaj prezentuję dla Was recenzję pędzli z Nanshy, które pochodzą ze sklepu www.housebeauty.pl. Kupujcie koniecznie!


Najpierw zajmiemy się gąbeczką!
Czytałam o niej wiele opinii. Dla niektórych marna kopia Beauty Blendera, a dla innych istny cud. I tak właśnie jest ze mną! Miałam styczność z wieloma gąbeczkami (jak wiecie, nie torturuję ich jedynie podkładami ale też tłustymi i wodnymi farbami do FX :D) i ta naprawdę jest wspaniała. Daje świetne wykończenie i przede wszystkim bardzo dobrze wklepuje się nią korektor. Idealna do konturowania!


A teraz czas na pędzle...
Nie robiłam zdjęć każdego pędzla po kolei bo stwierdziłam, że to bez sens. 
Pędzle są wykonane z niesamowitą precyzją. Szczerze mówiąc byłam bardzo zaskoczona ich jakością... Specjalnie powstrzymywałam się z szybką recenzją by móc troszkę o nich napisać.
Żaden włosek nie wypadł podczas pierwszego mycia i użytkowania! W dodatku pędzle są naprawdę ładne ;). Zawsze wolałam nakładać podkład palcami, ponieważ żaden pędzel mi nie odpowiadał. Aż do czasu kiedy użyłam F02. Po prostu kocham ten pędzel, pozostawia niesamowicie aksamitne wykończenie! Moim kolejnym ulubieńcem jest FA02, którym nakładam puder. Jest po prostu idealny i naprawdę polecam te dwa pędzle! Z kolei R02 jest tak mięciutki, że ciągle mogłabym się nim miziać. Stworzony do nakładania różu <3! Ostatnim pędzlem z zestawu jest P02, który pierwotnie służy do korektora, jednak ja używam go do farb lub... rozświetlacza ;).
Porównując je z moim sporym zestawem pędzli Hakuro - te wygrywają.



Taki bukiet to ja mogę mieć!
Jak zauważyliście - na blogu przestałam publikować regularne notki, zwłaszcza te z normalnymi mejkapami. Mój największy błąd jest taki, że bardzo często chodząc na makijażowe zlecenia, po prostu zapominam robić zdjęć moim klientom. Naprawdę muszę zacząć o to dbać... 

Zaprezentuję Wam jeden 'normalny' makijaż wykonany tymi rzeczami i dam też coś innego...:)



Ale nie mogłam zostawić notki bez moich cudownych stworków <3



Podsumowując - Nanshy to naprawdę świetna firma, jestem bardzo zaskoczona jakością pędzli. Polecam je z całego serduszka, możecie mi zaufać! :) Jak widać nadają się również do bardziej skomplikowanych rzeczy jak np. malowanie lateksu. 

www.facebook.com/kersphoto 

You Might Also Like

0 komentarze

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga i zapraszam ponownie! :)