71. WIELKI POWRÓT + WSPÓŁPRACA Z KOBO

16:21

AAA, nareszcie! Całkowity powrót na bloga, w końcu mam powody do pisania notek ;).
To może od początku - z miesiąca na miesiąc widzę u siebie niesamowity progres. I wizażowy i charakteryzatorski... także nie mogę nic złego powiedzieć na ten temat. W końcu zaczęłam mocno inwestować w moje najświeższe pasje i jest świetnie.
 
Na dzisiaj przygotowałam dla Was makijaż wykonany dzięki współpracy z marką Kobo.
 
 
 
Jak widać... troszkę się zmieniłam :D. Włosy przyciemnione do naturalnego koloru z lekkim sombre.
To była moja najlepsza decyzja, włosy w końcu są zdrowe i rosną jak szalone, czego niestety na zdjęciach nie widać haha.
 
Ale wróćmy do makijażu... 
 
 
 
Użyłam podkładu, który bardzo lubię, mimo małego krycia (a jak zdążyliście zauważyć, nienawidzę swoich piegów. Na szczęście są ledwo widoczne w normalnym  świetle) - Maybelinne Affinitone.
Na niedoskonałości i cienie pod oczami zastosowałam korektory PERFECT COVER STICK marki Kobo bo właśnie je dla Was testuję ;). Dla siebie używam najjaśniejszego koloru.
Nie mogę jeszcze powiedzieć jak się sprawują, ale na mojej mieszanej cerze przetrwały jakieś 7h więc nie jest źle - jestem wręcz zadowolona. Korektor nie gwarantuje wielkiego krycia i nie jest zbyt ciężki.
W ramach współpracy dostałam także tusz GLAM LASHES MASCARA, który będzie dobry dla dziewczyn, które swoje naturalne rzęsy mają długie i gęste. Maskara wygląda bardzo delikatnie a ja, mimo, że swoje rzęsy mam długie - chciałabym uzyskać jeszcze efekt pogrubienia, a tego troszkę mi tu zabrakło.
Oczy zostały zrobione moimi nowymi oczkami w głowie :) Do ich wykonania użyłam cieni ZOEVA - palety cocoa blend, mixed metals oraz en taupe.
Usta i brwi to zasługa Golden Rose.
Całość utrwalona fixerem z Kobo, który jest moim must have. Świetnie trzyma mejkap na mnie i na moich klientkach.
 
To tyle jeśli chodzi o dzisiaj, komentujcie i lajkujcie profil na www.facebook.com/kersphoto :)
 



You Might Also Like

5 komentarze

Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga i zapraszam ponownie! :)